«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է բանկերի մամուլի վարկանիշի առաջատարների հնգյակը

22.07.2010 17:43
«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է բանկերի մամուլի վարկանիշի առաջատարների հնգյակը

ԵՐԵՎԱՆ, 22 հուլիսի. /ԱՌԿԱ/. 2010 թ.-ի երկրորդ եռամսյակի արդյունքներով «ԱՌԿԱ» գործակալությանը մամուլի վարկանիշի առաջատարներն են դարձել 5 բանկ՝ 1. Ամերիաբանկը, 2. Արարատբանկը, 3. ՎՏԲ-Հայաստան բանկը, 4. Հայէկոնոմբանկը և 5. ԱԿԲԱ-Կրեդիտ Ագրիկոլ բանկը: Հաշվետու ժամանակահատվածում ընդհանուր ամփոփիչ ցուցանիշը (ԸԱՑ), որը բնութագրում է տեղեկատվության քանակը՝ կախված նրա ուղղվածությունից, կազմել է 2761,1:

Այսպիսի տեղեկատվություն է պարունակում «ԱՌԿԱ» գործակալության հրապարակած Հայաստանի բանկերի 2010 թ. երկրորդ եռամսյակի մամուլի վարկանիշը։

2010 թ.-ից «ԱՌԿԱ» գործակալության մամուլի վարկանիշը զգալիորեն թեթևացվել և պարզեցվել է: Մասնավորապես, հանվել են բոլոր ենթաբաժինները, և ընտրվել է 9 բաժին, ըստ որոնց էլ կտեսակավորվի տեղեկատվությունը: Ենթաբաժինների նվազեցումը տվյալ վերլուծությունն առավել ընթերցելի է դարձրել: Այժմ հաճախորդները կարող են գտնել իրենց անհրաժեշտ տեղեկատվությունը, որը բաժանված է կոնկրետ բաժինների:

Տեղեկատվության ընտրության համար ընտրվել են հետևյալ բաժին-թեմանները՝ «Բանակցություններ և պայմանագրեր», «Ռազմավարական զարգացման խնդիրներն ու ծրագիրը», «Բանկի գործունեության թվային ներկայացում», «Միջոցների ներգրավման և տեղաբաշխման քաղաքականություն», «Գործունեության ոլորտի ընդլայնում», «Բարեգործություն», «Բանկի մասին», «Վեճեր», ինչպես նաև մի բաժին, որտեղ ներկայացվում է տեղեկատվություն տնտեսությունում առկա իրավիճակի մասին բանկի աշխատակազմի կարծիքների ու կանխատեսումների մասին:

«ԱՌԿԱ»-ի մամուլի վարկանիշի համաձայն՝ 2010 թ.-ի II եռամսյակում «Ընդհանուր» բաժնում ամենամեծ ցուցանիշն արձանագրվել է Ամերիաբանկի մոտ (38,4): Բանկն առաջատարի դիրք է զբաղեցնում նաև «Գործունեության ոլորտի ընդլայնումը», «Բանակցություններ և պայմանագրեր», «Ռազմավարական զարգացման խնդիրներն ու ծրագիրը» և «Կարծիքներ և կանխատեսումներ» բաժիններում, համապատասխանաբար, 53,83, 112,75, 164 և 35,84 ցուցանիշներով: Այսպիսով, բանկն առաջատարի դիրքում է 2010 թ.-ի II եռամսյակի այս վարկանիշի ինը բաժիններից հինգում:

«Բանկային գործունեության թվային ներկայացում» և «Բարեգործություն» բաժիններում առաջատարի դիրքում է HSBC-Հայաստան բանկը (համապատասխանաբար՝ 99,97 և 26 ): «Միջոցների ներգրավման և տեղաբաշխման քաղաքականություն» բաժնում 92,28 ցուցանիշով առաջատարի դիրքում է Արդշինինվեստբանկը: Միաժամանակ բանկն ունի ամենամեծ ցուցանիշը «Վեճեր» բաժնում (10):

Հատկանշական է նաև, որ եթե ավելի վաղ տեղեկատվական ազդակների ընտրության համար օգտագործվում էին միայն տպագիր հրատարակությունները, ապա այժմ դրանց ավելացել են նաև լրատվական գործակալությունների և էլեկտրոնային ԶԼՄ-ների ինտերնետ կայքերը:

«ԱՌԿԱ» գործակալության մամուլի վարկանիշը հաշվարկվում է ոչ թե ֆինանսատնտեսական ցուցանիշներով, այլ բանկային գործունեության փաստերով, որոնց մասին տեղեկացվում է զանգվածային լրատվամիջոցներում։ Արդյունքում՝ որքան բարձր է բանկի գործունեության վերաբերյալ փաստացի տեղեկացվածության աստիճանը, այդքան արդյունավետ է նրա կոմունիկատիվ քաղաքականությունը։ Մամուլի վարկանիշը կազմելիս գովազդային բնույթի տեղեկատվությունը ուսումնասիրության և վերլուծության առարկա չի եղել:

Ավելի մանրամասն տեղեկություն կարող եք գտնել 2010 թվականի երկրորդ եռամսյակի թիվ 02 «Բանկերի մամուլի վարկանիշում»։ -0-


Ծանոթացեք լուրերին առաջինն ու քննարկեք դրանք մեր Telegram-ում


Բանալի բառեր: , , , , , Новости Армении АМИ Новости-Армения

Կարդացեք նաև