Հայկական բանկերի կայքերի միջին արժեքը 8 հազար դոլար է կազմում

03.12.2010 19:51
Հայկական բանկերի կայքերի միջին արժեքը 8 հազար դոլար է կազմում

ԵՐԵՎԱՆ, 3 դեկտեմբերի. /ԱՌԿԱ/. Հայկական բանկերի կայքերի միջին արժեքը 8 հազար դոլար է կազմում, ասվում է Arcaler Scorecard-ի կողմից անցկացված ՀՀ բանկերի վեբ-կայքերի CY-PR.com մեթոդով գնահատման մասին ուսումնասիրությունում, որը ներկայացնում է ընթացիկ տարվա նոյեմբերի տվյալները:

Բանկերի 23 վեբ-կայքերից (այդ թվում նաև Արցախբանկն ու Հայաստանի բանկերի միությունը) չորսն արժեն 8 հազար դոլարից ավել, 16-ը՝ 7 հազար դոլարից ավել, երեքը՝ 2 հազար դոլարից պակաս, որոնցից միայն չորսն ունեն միջինից ավել արժեք (8,758 հազար դոլար):

Ուսումնասիրության մեջ դիտարկված Հայաստանի բանկերի 23 վեբ-կայքերից արժեքի վարկանիշով առաջին եռյակում են հայտնվել «Արդշինինվեստբանկը» (29,425 հազար դոլար), «HSBC-Հայաստան բանկը» (29,353 հազար դոլար), «Կոնվերսբանկը» (9,615 հազար դոլար):

Ըստ ամփոփագրի, վարկանիշի առաջին տասնյակում են հայտնվել նաև «Անելիք բանկի» (8,943 հազար դոլար), «ՎՏԲ-Հայաստան բանկի» (8,943 հազար դոլար), «Ամերիաբանկի» (7,8 հազար դոլարից պակաս), «Ինեկոբանկի» (7,8 հազար դոլարից պակաս), «Առէքսիմբանկ-Գազպրոմբանկ խմբի» (7,755 հազար դոլար), «ԱԿԲԱ-Կրեդիտ Ագրիկոլ բանկի» (7,743 հազար դոլար), «Արարատբանկի» (7,623 հազար դոլար) վեբ-կայքերը:

Հայաստանի բանկերի 23 վեբ-կայքերի ընդհանուր արժեքը կազմում է 201,438 հազար դոլար: Համեմատության համար՝ միայն Գազպրոմբանկի (Ռուսաստան) վեբ-կայքի արժեքը կազմում է 168,633 հազար դոլար, Comerica Bank-ինը (ԱՄՆ)՝ 117,093 հազար դոլար:

CY-PR.com մեթոդիկան իրենից ներկայացնում է տարբեր պարամետրերով, այդ թվում նաև մեջբերման թեմատիկ ցուցիչով և PR-ով (PageRank) դոմենների և վեբ-կայքերի համալիր վերլուծության համակարգ, այն թույլ է տալիս գրանցման համար գնահատել դոմենի հասանելիությունը, վերլուծել կոնտենտը, կայքի բեռնավորման արագությունը, սերվերի վայրը, ինդեքսավորված էջերի քանակությունը (Яндекс, Google, Rambler, Bing, Yahoo, AltaVista), կայք տանող վավերական արտաքին հղումները, հայտնի կատալոգներում (Яндекс Каталог և DMOZ) ռեսուրսի առկայությունը, սոցիալական էջերում կայքի մասին հիշատակումները:

Բացի դրանից, CY-PR.com սերվիսի միջոցով կայքի հիմնական վերլուծությունը պարունակում է վեբ-մաստերի և օպտիմիզատորի համար կենսական կարևություն ունեցող տեղեկատվություն որոնման համակարգում գլխավոր բառերի և բառակապակցությունների, մրցակից-ռեսուրսների տվյալների մասին:-0-


Բանալի բառեր:

Partners news
Loading...

Կարդացեք նաև