«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է բանկերի` 2012 թ. I եռամսյակի մամուլի վարկանիշը

12.04.2012 19:31
«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է բանկերի` 2012 թ. I եռամսյակի մամուլի վարկանիշը

ԵՐԵՎԱՆ, 12 ապրիլի. /ԱՌԿԱ/. «ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է 2012թ.-ի առաջին եռամսյակի հայկական բանկերի մամուլի վարկանիշը, ըստ որի առաջատար են դարձել՝ 1.HSBC Բանկ Հայաստանը,  2.Անելիք Բանկը, 3.ՎՏԲ Հայաստան Բանկը, 4.Ամերիաբանկը, 5.Առէկսիմբանկ-Գազպրոմբանկի Խումբը:

Հայաստանի բանկերի մամուլի վարկանիշի աղյուսակում 2012 թվականի առաջին եռամսյակում ընդգրկվել է 21 առևտրային բանկ: Հաշվետու եռամսյակում բանկերի ընդհանուր ամփոփիչ ինդեքսը (ԸԱԻ), որը բնութագրում է տեղեկության թիվը, հաշվի առնելով նրա ուղղվածությունը, կազմել է 3411,6՝  2011 թվականի առաջին եռամսյակի համեմատ կրճատվելով 33,2 տոկոսով (բոլոր բանկերի ԸԱԻ-ն 2011 թվականի առաջին եռամսյակում կազմել էր 5105,57): Միաժամանակ, 2011 թվականի չորրորդ եռամսյակի համեմատ ԸԱԻ-ն կրճատվել է 21,7 տոկոսով (բոլոր բանկերի ԸԱԻ-ն չորրորդ եռամսյակում կազմել է 4355,59):

2012 թվականի առաջին եռամսյակի մամուլի վարկանիշի առաջատար հինգ բանկերի ընդհանուր ամփոփիչ ինդեքսը աճել է 2011 թվականի նույն ժամանակահատվածի համեմատ 2112,9-ից մինչև 2171,2-ի, իսկ նախորդ եռամսյակի համեմատ ինդեքսն աճել է 2112,7-ից մինչև 2171,2-ի:

Միաժամանակ HSBC Բանկ Հայաստանի ԸԱԻ-ն կազմել է 487,1՝ 2011 թվականի առաջին եռամսյակի 358,8-ի դիմաց և 2011 թվականի չորրորդ եռամսյակի 269,5-ի դիմաց, Անելիք Բանկինը՝ համապատասխանաբար 445,9՝ 41-ի և 220,8-ի դիմաց, ՎՏԲ Հայաստան Բանկինը՝ 425,7՝ 474,5 և 433,2-ի դիմաց, Ամերիաբանկինը՝ 417,9՝ 987 և 838-ի դիմաց և Առէկսիմբանկ-Գազպրոմբանկի Խմբինը՝ 394,6՝ 251,5 և 351,3-ի դիմաց:

Ինչպես ցույց տվեցին ընթացիկ եռամսյակում ստացված մամուլի ազդակները, մամուլի վարկանիշում առաջատար դիրքեր զբաղեցնող բանկերի կառուցվածքում 2011թ. համապատասխան եռամսյակի համեմատ որոշակի փոփոխություններ են տեղի ունեցել:

Ընդ որում, առաջին տեղը զբաղեցրած HSBC Բանկ Հայաստանը 5 աստիճանով բարձրացել է, իսկ բանկի ԸԱԻ-ն աճել է 35,7%-ով: ԸԱԻ ցատկ է գրանցել նաև ընթացիկ տարում երկրորդ տեղը զբաղեցրած Անելիք բանկը` գրանցելով ԸԱԻ աճ 10,9 անգամ: 2012թ. առաջին եռամսյակի տվյալներով՝ երրորդ տեղում է ՎՏԲ Հայսատան բանկը, որի ԸԱԻ անկումը կազմել է 10.3%: Ամերիաբանկը առաջին տեղից իջել է մինչև չորրորդ` գրանցելով 57,7 % ԸԱԻ անկում, իսկ առաջատարների հնգյակը եզրափակող Առէկսիմբանկ-Գազպրոմբանկի Խումբը 9-րդ տեղից բարձրացել է` գրանցելով ԸԱԻ 56,9% աճ:

HSBC Բանկ Հայաստանը 2012թ. առաջին եռամսյակում, 2011թ. չորրոդ եռամսյակի համեմատ, 7 աստիճանով բարելավել է իր արդյունքները և դարձել մամուլի վարկանիշի առաջատարը: Միաժամանակ բանկի ԸԱԻ-ն աճել է 80,7 տոկոսով:

Դրան հետևող Անելիք բանկը 7 կետով է բարձրացել (ԸԱԻ աճը՝ 2 անգամ). 2012թ. առաջին, ինչպես նաև 2011թ. չորրորդ եռամսյակի տվյալներով երրորդ տեղում էՎՏԲ Հայաստան Բանկը  (ԸԱԻ անկումը 1,7%):

Ամերիաբանկը ԸԱԻ 50,1% անկման պատճառով առաջին տեղից իջել է չորրորդ տեղ:

Առաջատարների հնգյակը եզրափակում է Առէկսիմբանկ-Գազպրոմբանկի Խումբը, որը 12,3 տոկոս ԸԱԻ աճ է գրանցել և պահպանել է իր դիրքը նախորդ եռամսյակի համեմատ:

Նշենք, որ 2011թ. 4-րդ եռամսյակում «ԱՌԿԱ»-ի մամուլի վարկանիշի առաջատարներ են եղել Ամերիաբանկը (ԸԱԻ-ն կազմել է 838,01), ԱԿԲԱ-Կրեդիտ Ագրիկոլ Բանկը (550,98), ՎՏԲ Հայաստան բանկը (433,17), Առէկսիմբանկը (399,79) և Առէկսիմբանկ-Գազպրոմբանկի Խումբը (351,31) :

Միաժամանակ, 2011թ. Առաջին կիսամյակում առաջատարներ են եղել Ամերիաբանկը (ԸԱԻ-ն կազմել է 987), Արարատ Բանկը (571,6),  ԱԿԲԱ-Կրեդիտ Ագրիկոլ Բանկը (515,2), ՎՏԲ Հայաստան բանկը (474,5) և Ինեկոբանկը (402,4):--0--

Տեղեկատվական արձագանքների ընտրության համար օգտագործվում են ինչպես «Գոլոս Արմենիի», «Ռեսպուբլիկա Արմենիա», «Նովոյե Վրեմյա», «Դելովոյ Էքսպրես», «Հայաստանի Հանրապետություն», «Ազգ», «Առավոտ», «Հայկական Ժամանակ», «Հայոց Աշխարհ», «Իրավունք», «Երկիր», «168 ժամ», «Կապիտալ», «Սոբեսեդնիկ Արմենիի», «Ժողովուրդ», «Ժամանակ» տպագիր պարբերականները, այնպես էլ տեղեկատվական գործակալությունների և էլեկտրոնային ԶԼՄ-ների ինտերնետ պորտալներ։ Որպես էլեկտրոնային աղբյուրներ ընտրվել են Panarmenian, ARKA, Newsarmenia, Armbanks, Banks, Banker, Arminfo, Panorama, Lragir-ը։
«ԱՌԿԱ» գործակալության մամուլի վարկանիշը հաշվարկվում է ոչ թե ֆինանսատնտեսական ցուցանիշներով, այլ բանկային գործունեության փաստերով, որոնց մասին ասվում է զանգվածային լրատվամիջոցներում։ Արդյունքում, որքան բարձր է բանկի գործունեության մասին փաստացի տեղեկացվածության աստիճանը, այնքան ավելի արդյունավետ է նրա հաղորդակցային քաղաքականությունը։ Մամուլի վարկանիշի կազմելիս գովազդային բնույթի տեղեկատվությունը չի ուսումնասիրվում և չի վերլուծվում։

Ավելի մանրամասն տեղեկություն կարելի է ստանալ «Բանկերի մամուլի վարկանիշ #01(09),  2012 թ.-ի I եռամսյակ» ամփոփագրում: -0-


Բանալի բառեր: , , , Новости Армении АМИ Новости-Армения

Partners news

Կարդացեք նաև