ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի «Արաբկիր» մասնաճյուղն այսուհետ կսպասարկի հաճախորդներին ամբողջովին նորացված գրասենյակում

26.07.2012 14:37
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի «Արաբկիր» մասնաճյուղն այսուհետ կսպասարկի հաճախորդներին ամբողջովին նորացված գրասենյակում

ԵՐԵՎԱՆ, 26 հուլիսի. /ԱՌԿԱ/. Քաղաք Երևան, Ազատության պողոտա հասցեում պաշտոնապես բացվել է ժամանակակից և հաճախորդների սպասարկման համար հարմարավետ ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի վերանորոգված «Արաբկիր» մասնաճյուղը, հաղորդում է բանկի մամուլի ծառայությունը:

Վերանորոգման աշխատանքները սկսվել էին ապրիլի 14-ին և ավարտվել էին նախատեսված ժամկետին: Բացի վերանորոգման աշխատանքներից, «Արաբկիր» մասնաճյուղի հաճախորդների սպասարկման սրահում իրականացվել է միջոցառումների մի ամբողջ փաթեթ, որոնք ուղղված էին հաճախորդների սպասարկման հետ կապված գործընթացների օպտիմալացմանը, աշխատավայրերի և սպասարկման գոտիների ամբողջական տեխնիկական վերազինմանը և արդիականացմանը, ինչպես նաև սրահի ինտերյերի համապատասխանեցումը ՎՏԲ խմբի կորպորատիվ ոճին և բրենդին:

«Միջոցների հիմնական ներդրումը ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի մասնաճյուղերի և սպասարկման կետերի ռեֆորմատի և վերանորոգման ծրագրում առաջին հերթին ձգտումն է ստեղծել քաղաքացիների սպասարկման համար առավելագույն հարմարավետ պայմաններ: Մեզ համար ամենակարևորը, որպեսզի հաճախորդը մեր Բանկ այցելելուց և նրա անձնակազմի հետ շփվելուց հաճույք ստանա, խնայի ժամանակը և բավարարված լինի կատարված գործարքից»,- նշեց ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Գլխավոր տնօրեն-Տնօրինության նախագահի ժ/պ Յուրի Գուսևը:

Ըստ ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի Մանրածախ բիզնեսի զարգացման դեպարտամենտի տնօրեն Ա. Խաչատրյանի, ««Արաբկիր» մասնաճյուղի վերանորոգումը հերթական քայլն է ՎՏԲ-Հայաստան բանկի մանրածախ բիզնեսի զարգացման ռազմավարությամբ հաստատված խնդիրների հաջող իրականացմանը»:

«Կարծում եմ մեր հաճախորդներին դուր կգան կատարված փոփոխությունները, քանի որ այժմ մասնաճյուղը դարձել է առավել հարմարավետ և ժամանակակից: Մասնաճյուղում տեղադրվել է հերթերի կառավարման համակարգ, ստեղծվել են հաճախորդների սպասարկման առանձին գոտիներ ըստ ծառայության և պրոդուկտի, ստեղծվել են նաև հաճախորդների անհատական սպասարկման առանձին գոտիներ»,- ասաց Խաչատրյանը:

Ըստ նրա, ամենակարևորն այն է, որ սա Հայաստանում առաջին բանկն է, որը հնարավորութուն ունի հաճախորդներին և այցելուներին տրամադրել 24 ժամյա ծառայություն ամենատարածված բանկային տարբեր գործարքների մասով, այն է` տեղաադրվել է բանկոմատ դրամական միջոցների տրամադրման և հաշվից հաշիվ փոխանցումներ, կոմունալ վճարումներ իրականացնելու համար և այլն:

Բացի այդ,Telcell ընկերության հետ համատեղ տեղադրվել է տերմինալ, որը բացի ծառայությունների ողջ փաթեթից կարող է օգտագործվել նաև հաճախորդների հաշիվների համալրման և վարկերի մարման համար:

Ըստ Խաչատրյանի. այս ամենի առկայությունը անկասկած կհանգեցնի հաճախորդների սպասարկման որակի բարձրացմանը, և հետևաբար Բանկի հանդեպ հաճախորդների պահպանողականության բարձրացմանը:

«Մեր հաճախորդները կարող են շարունակել օգտվել բանկային ծառայությունների լայն ընտրանուց, այդ թվում` հաշիվների/ավանդների բացում և սպասարկում, պալաստիկ քարտերի պատվիրում, դրամական միջոցների ստացում/ուղարկում, ֆիզիկական անձանց և փոքր բիզնեսի հաճախորդներին վարկի ձևակերպում, հաշվադրամարկղային սպասարկում և այլն»,- նշեց նա:

Մանրածախ բիզնեսի զարգացման դեպարտամենտի տնօրենը տեղեկացրեց նաև, որ մինչ այս տարվա վերջ նախատեսվում է ՎՏԲ-Հայաստան բանկի մի շարք մասնաճյուղերի ռեֆորմատ նման ձևով ինչպես Երևան քաղաքում, այնպես էլ երկրի մարզերում: Դրանց թվում են Մյասնիկյան, Էրեբունի, Մաշտոց, Խորհրդային, Սպանդարյան, Արմավիր, Գյումրի, Էջմիածին, Կոտայք և այլ մասնաճյուղերը:

«ՏելՍելլ» ՓԲԸ Գործադիր տնօրեն Արամ Ազատյանն իր հերթին նշեց ,որ ՎՏԲ-Հայաստան բանկն առաջին հայկական բանկն է, որն անցավ մի շարք գործարքների «ինքնասպասարկման» ռեժիմին «ՏելՍելլ» ՓԲԸ պրոցեսինգային կենտրոնին միացված վճարային տերմինալների միջոցով:

«Մենք վստահ ենք, որ այս որոշումը թույլ կտա խնայել հաճախորդի ժամանակը և բարձրացնել նրանց սպասարկման որակը առավել պահանջված բանկային ծառայությունների վաճառքի ավտոմատացված գործընթացի, հերթերի կրճատման և սպասարկողների ծանրաբեռնվածության նվազեցման շնորհիվ»,- ավելացրեց նաև:

Ըստ Ազատյանի, բանկի որակավորված աշխատակիցները կազատվեն առօրյա գործարքներից և կկարողանան կենտրոնանալ հաճախորդներին առավել բարդ և մասնագիտական խրհրդատվություն տրամադրելու և սպասարկելու վրա:

«Սա ժամանակակից և արդյունավետ որոշում է: Հատկապես հաճելի է այն փաստը, որ ՎՏԲ-Հայաստան բանկը ընտրել է հենց մեր ընկերությանը, ամբողջովին վստահելով մեր փորձառությանը` հասարակությանը 24/7 ռեժիմով սպասարկելու համար»,- ասաց նա:

«ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ-ն ՎՏԲ միջազգային ֆինանսական խմբի մասնակից է դարձել 2004թ. ապրիլին: «ՎՏԲ Բանկ» ԲԲԸ-ն «ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ-ի  100% բաժնետոմսերի փաթեթի միանձնյա բաժնետերն է: Բանկը հիմնական ցուցանիշների մի ամբողջ շարքով մշտապես ներառվում է ՀՀ բանկային համակարգի առաջատարների թվի մեջ: –0–


Բանալի բառեր:

Partners news
Loading...

Կարդացեք նաև