Հայկական բանկերը պետք է ավելի մեծ թվով հաճախորդներ ներգրավեն. ՎԶԵԲ

10.10.2013 18:06
Հայկական բանկերը պետք է ավելի մեծ թվով հաճախորդներ ներգրավեն. ՎԶԵԲ

ԵՐԵՎԱՆ, 10 հոկտեմբերի. /ԱՌԿԱ/. Հայկական բանկերն ավելի մեծ ուշադրություն պետք է դարձնեն ֆինանսական համակարգում քաղաքացիների ներգրավվածությանը, ասաց Վերակառուցման և Զարգացման եվրոպական բանկի Երևանյան գրասենյակի ղեկավար Մարկ Դևիսը ՎԶԵԲ–ի կրթական ծրագրի արդյունքների քննարկմանը նվիրված համաժողովում։

Ծրագիրն ուղղված է Արտերկրից դրամական փոխանցումներ ստացող հաճախորդների շրջանում բանկային համակարգի նկատմամբ վստահության բարձրացմանը, ինչպես նաև բանկային հաշիվներ բացելու մշակույթի խթանմանը:

Դևիսի խոսքով, նմանատիպ ծրագրեր են իրականացվել մի շարք երկրներում, այդ թվում` Վրաստանում, Մոլդովայում, Տաջիկստանում, Ղրղզստանում և Ադրբեջանում։

«Ընդհանուր առմամբ, բոլոր երկրներում, որտեղ իրականացվել է ծրագիրը, խորհրդատվություններ ստացած քաղաքացիների 15 տոկոսը բանկային հաշիվներ են բացել։ Հայաստանում այդ ցուցանիշը կազմել է 41 տոկոս։ Այդ ցուցանիշը բավականին դրական, բայց մի փոքր զարմացնող եմ համարում»,– ասաց նա։

Դևիսը նշեց, որ հայկական բանկերը պետք է ուշադրություն դարձնեն հաճախորդների ներգրավման խնդրին, քանի որ այդպիսի բարձր ցուցանիշը խոսում է որոշակի խնդիրների մասին։

Դևիսը միաժամանակ ընդգծեց, որ շատ կարևոր է հասկանալ, թե ինչպես ավելի արդյունավետ կարելի է լուծել քաղաքացիների ներգրավվածության հարցը ֆինանսական շուկայում։

«Պետք է պարզել` արդյո՞ք, բանկերը պետք է փոխեն աշխատանքային սկզբունքները` հաճախորդներին ավելի ակտիվ ներգրավելու համար, թե՞ դա խորհրդատուների դերն է, որոնց ծառայությունները պետք է ինչ–որ մեկը վճարի։ Այդ ժամանակ հարց է առաջանում` ո՞վ պետք է դրանք ֆինանսավորի` իրենք բանկե՞րը, թե՞ ևս ինչ–որ մեկը»,– ասաց նա։

Դևիսի խոսքով` ՎԶԵԲ–ի ծրագիրն ուղղված է նրան, որ խթանի տրանսֆերտների ստացողներին հաշիվներ բացելուն և օգտագործի բանկային պրոդուկտներ, տեղեկացնի հիմնական ֆինանսական ծառայությունների մասին։

«Այնպիսի երկրներում, ինչպես Հայաստանն ու Մոլդովան են, որտեղ տրանֆերտների ծավալը գերազանցում է ՀՆԱ 20 տոկոսը, տրանսֆերտների հասցեատերերի փոխարկումը բանկային հաճախորդների շատ արդիական հարց է։ Ֆինանսական ծառայությունների օգտագործումը չափազանց կարևոր է կենսաչափանիշների և մարդկանց բարեկեցության համատեքստում»,– ավելացրեց նա։

Ծրագրի  շրջանակում, որին վերջին մեկ տարվա ընթացքում մասնակցել է ավելի քան 24 հազար մարդ, մասնակիցներին խորհրդատվություն է տրամադրվել անձնական ֆինանսների կառավարման վերաբերյալ, որի արդյունքում արձանագրվել է ֆիզիկական անձանց կողմից 10 հազար նոր բանկային հաշիվների բացում: Արդյունքում, 2012թ-ի դեկտեմբեր ամսից մինչև 2013թ-ի սեպտեմբերը խնայողությունների ծավալն աճել է ավելի քան 4 մլն դոլարով:

Բանկի մեծաքանակ դրամաշնորհատուների ներդրումների շնորհիվ ձևավորված վաղ անցումային ժամանակաշրջանի հիմնադրամի կողմից ֆինանսավորվող ծրագրերն իրագործվել են «Դևելոփինգ Մարկետ Ասոսիեյթս» գործակալության կողմից։ Ծրագրերն ուղղված են բանկային համակարգի պոտենցիալ հաճախորդների ֆինանսական տեղեկացվածության բարձրացման օժանդակությանը, անհատական բյուջեի ճիշտ ծրագրմանն ու կառավարմանը, ինչպես նաև խնայողությունների կուտակման մշակույթի ձևավորմանը։ -0-


Բանալի բառեր:

Partners news
Loading...

Կարդացեք նաև