«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է բանկերի 2016 թ.-ի մամուլի վարկանիշը

20.01.2017 14:17
«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է բանկերի 2016 թ.-ի մամուլի վարկանիշը

ԵՐԵՎԱՆ, 20 հունվարի. /ԱՌԿԱ/. «ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է բանկերի` 2016 թ.–ի մամուլի վարկանիշը, որի արդյունքներով, առաջատարներն են 1. Արարատբանկը, 2. Ամերիաբանկը, 3. ՎՏԲ–Հայաստան Բանկը, 4. Յունիբանկը, 5. ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿԸ։

Հարկ է նշել, որ, չնայած բանկային հատվածում համախմբմանը, «ԱՌԿԱ»-ի 2016 թ.-ի մամուլի վարկանիշում վերլուծվել է 20 բանկերի վերաբերյալ տեղեկատվությունը: Այսօր հանրապետությունում գործում է 17 առևտրային բանկ:

Այդպիսով, անցած տարի բանկերի ընդհանուր վերջնական ցուցիչը (ԸՎՑ), որը բնութագրում է տեղեկության որակը՝ կախված դրա ուղղվածությունից, կազմել է 5 764.81` 2015 թ.–ի նույն ցուցանիշի համեմատ նվազելով 1 տոկոսով։

«ԱՌԿԱ» գործակալության մամուլի վարկանիշի առաջատար բանկերի ընդհանուր վերջնական ցուցիչը 2016 թ.–ին, 2015 թ.–ի նույն ժամանակահատվածի համեմատ, կազմել է` 4237,3` ընդդեմ 2015 թ.-ի 3403,9-ի: Ընդ որում, առաջատար հնգյակին բաժին է հասել տարեկան ընդհանուր տեղեկատվության 74 տոկոսը:

2016 թ.–ի արդյունքներով, մամուլի վարկանիշում առաջատար դիրքը զբաղեցրել է Արարատբանկը, որի մասնաբաժինը մամուլի վարկանիշում կազմել է 23,3 տոկոս կամ 1340,4` ընդդեմ 2015 թ.-ի 779,1-ի (72 տոկոսի աճ)։

Այնուհետև Ամերիաբանկն է` 22,2 տոկոս մասնաբաժնով, ԸՎՑ–ն կազմում է 1278,9` 2015 թ.-ի 602.2–ի համեմատ (2,1 անգամ աճ):

Երրորդ տեղում է ՎՏԲ–Հայաստան Բանկը` 13,2 տոկոս մասնաբաժնով, ԸՎՑ–ն` 759,3` ընդդեմ 2015 թ.-ի 994,7-ի համեմատ (23,7 տոկոսի անկում):

Չորրորդ տեղում է Յունիբանկը` 9.2 տոկոս մասնաբաժնով կամ 527.9 ԸՎՑ–ով` 2015 թ.-ի 197,3–ի համեմատ(2,7 անգամ աճ):

Առաջատարների հնգյակը եզրափակում է ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿԸ, որի ԸՎՑ-ի մասնաբաժինը կազմել է 5,7 տոկոս կամ 330.8` ընդդեմ 2015 թ.-ի 269,8-ի:

Հիշեցնենք, որ «ԱՌԿԱ» գործակալության 2015 թ.–ի մամուլի վարկանիշը հետևյալ տեսքն ուներ` 1. ՎՏԲ–Հայաստան Բանկը 2. Արարատբանկը, 3. Ամերիաբանկը, 4. Անելիք բանկը, 5. Հայէկոնոմբանկը։

Տեղեկատվական արձագանքներն առանձնացնելու համար օգտագործվում են ինչպես տպագիր հրատարակություններ, այնպես էլ լրատվական գործակալությունների և էլեկտրոնային ԶԼՄ-ների ինտերնետ պորտալներ:

Ընդ որում, ՎՏԲ–Հայաստան Բանկի ԸՎՑ–ն կազմել է 320,3` 2015 թ.–ի երրորդ եռամսյակում գրանցված 346,2–ի և 2016 թ.–ի երկրորդ եռամսյակում գրանցված 87,4–ի համեմատ։

Հարկ է նշել, որ 2016թ.–ի երրորդ եռամսյակի համար Հայաստանի բանկերի մամուլի վարկանիշում 19 առևտրային բանկերից միայն 12 բանկ է մամուլի ստացման տվյալներ գրանցել։

«ԱՌԿԱ» գործակալության մամուլի վարկանիշը հաշվարկվում է ոչ թե ֆինանսատնտեսական ցուցանիշներով, այլ բանկային գործունեության փաստերով, որոնց մասին հաղորդվում է զանգվածային լրատվամիջոցներում։ Արդյունքում, որքան բարձր է բանկի գործունեության վերաբերյալ փաստացի տեղեկության աստիճանը, այնքան ավելի արդյունավետ է նրա հաղորդակցային քաղաքականությունը։ Մամուլի վարկանիշը կազմելիս գովազդային բնույթի տեղեկությունը չի ուսումնասիրվում և չի վերլուծվում։

Ավելի մանրամասն տեղեկություն կարելի է ստանալ «Բանկերի մամուլի վարկանիշ» տեղեկագրում #04 (28), 2016 թ.–ի չորրորդ եռամսյակ։ -0-


Բանալի բառեր:

Partners news
Loading...

Կարդացեք նաև