«ՌԵՍՈ»–ն առաջարկում է բիզնեսին ապահովագրվել ֆինանսական կորուստներից

22.03.2019 17:45
«ՌԵՍՈ»–ն առաջարկում է բիզնեսին ապահովագրվել ֆինանսական կորուստներից

ԵՐԵՎԱՆ, 22 մարտի. /ԱՌԿԱ/. «ՌԵՍՈ» ապահովագրական ընկերությունն այսուհետ ակտիվ կաշխատի ոչ միայն ֆիզիկական անձանց, այլ նաև բիզնեսի հետ։ Ընկերությունը ռազմավարական որոշում է կայացրել ապահովագրության կորպորատիվ շուկայում ընկերության բաժնեմասի զգալի ընդլայնման վերաբերյալ։ Այս մասին հայտնում է «ՌԵՍՈ» ընկերության մամուլի ծառայությունը։

Ինչպես նշվում է հաղորդման մեջ, 2019 թվականի հունվարի 1–ի դրությամբ «ՌԵՍՈ» պարգևավճարների պորտֆելում մանրածախ ապահովագրության բաժնեմասը կազմել է մոտ 55 տոկոս, կորպորատիվ ապահովագրության բաժնեմասը` 45 տոկոս։ «ՌԵՍՈ»–ն ծրագրում է կորպորատիվ ուղղությունը զարգացնել գույքային և բժշկական կամավորական ապահովագրության աճի հաշվին` իրավաբանական անձանց առաջարկելով անհատական փաթեթներ` հաշվի առնելով դրանց գործունեության առանձնահատկությունները։

«Մենք առաջարկում ենք բիզնեսին ապահովագրվել ֆինանսական կորուստներից կյանքի բարդ հանգամանքներում` լինի դա հրդեհ, գողություն կամ դժբաժտ պատահար։ Կորպորատիվ ոլորտում առավել պահանջված է գույքի և բեռների ապահովագրումը, ձեռնարկությունների աշխատողների բժշկական ապահովագրությունը,– նշել է «ՌԵՍՈ»–ի տնօրեն Կիրիլ Կրուգլյակը։ Դա ապահովագրական որակյալ փաթեթների կարիք ունեցող հեռանկարային շուկա է, և մենք առաջարկելու բան ունենք։ Մենք մշակել ենք հաճախորդների համար հետաքրքիր գործակցության տարբերակներ, ինչպես նաև թարմացրել ենք թիմը, ներգրավել փորձառու մասնագետների, կատարելագործել ենք բիզնես գործընթացները և ընդլայնել ենք գործակալների ցանցը»։

«ՌԵՍՈ»–ն ունի Հայաստանի ապահովագրական ընկերությունների շրջանում ամենամեծ գործակալական ցանցերից մեկը։ Ընկերության հետ աշխատում են ավելի քան 700 գործակալներ «մեկ պատուհանի» սկզբունքով, ծրագրերում` ցանցի հետագա ընդլայնումը, քանի որ հաճախորդների հետաքրքրությունն աճում է։

Նախորդ տարի ընկերությունն ավելի քան 130 000 պայմանագրեր է կնքել ֆիզիկական և իրավաբանական անանց հետ։ «ՌԵՍՈ»–ն աշխատում է տարբեր պրոֆիլի ընկերությունների և անհատ ձեռներեցների հետ, որոնց թվում են` բանկեր, բեռնափոխադրումներ, արտադրող ընկերություններ, խանութներ, ռեստորաններ և սրճարաններ։

«Մենք օգնում մեր հաճախորդներին պաշտպանել այն, ինչ իրենց համար թանկ է։ Ի տարբերություն ապահովագրության զարգացած մշակույթով երկրների` մենք առայժմ ստիպված ենք բացատրել ապահովագրության էֆեկտը։ Բայց գիտակցումն աստիճանաբար աճում է` ավելի մեծ թվով ձեռներեցներ հասկանում են, որ ապահովագրավճարի չնչին գումարն անհամադրելի է հնարավոր կորուստների հետ։ 2018 թվականին «ՌԵՍՈ»–ի մուտքերը գերազանցել են 3.3 մլրդ դրամը։ Ապահովագրական դեպքերի վճարումների գումարը կազմել է ավելի քան 1.9 մլրդ դրամ։ Ուրախ ենք տեսնել, որ Հայաստանում ամեն օր ձևավորվում է սեփական գույքի, առողջության և դժբախտ պատահարներից պաշտպանվելու մշակույթ»,– ասել է Կիրիլ Կրուգլյակը։

«ՌԵՍՈ»–ն 2018 թվականի նոյեմբերին նշել է իր 10–ամյա հոբելյանը։ Ընկերությունն իր ամենամեծ ձեռքբերում է համարում հաճախորդների վստահությունը և իր թիմի հավատարմությունը։ «ՌԵՍՈ»–ի` այս տարվա ծրագրերն են` պրոդուկտի շարքի հետագա արդիականացումը և գործընկերային ծրագրերի ակտիվ զարգացումը, այդ թվում` գույքային և բժշկական ապահովագրության ուղղությամբ։ -0-


Բանալի բառեր: , ,

Partners news
Loading...

Կարդացեք նաև