«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է բանկերի 2017 թ.-ի 4-րդ եռամսյակի մամուլի վարկանիշը

13.02.2018 18:08
«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է բանկերի 2017 թ.-ի 4-րդ եռամսյակի մամուլի վարկանիշը

ԵՐԵՎԱՆ. 12 փետրվարի. /ԱՌԿԱ/. «ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է բանկերի 2017 թ.–ի 4-րդ մամուլի վարկանիշը, որի արդյունքներով, առաջատարներն են` 1. Ամերիաբանկը, 2. Անելիք բանկը, 3. Արդշինբանկը, 4. Արարատբանկը, 5. ՎՏԲ–Հայաստան բանկը.

«ԱՌԿԱ»-ի 2017 թ.-ի մամուլի վարկանիշում ներառվել են Հայաստանում գործող բոլոր 17 առևտրային բանկերը:

Ըստ այդմ, Բանկերի ընդհանուր վերջնական ցուցիչը (ԸՎՑ), որը բնութագրում է տեղեկության որակը՝ կախված դրա ուղղվածությունից, կազմել է 3818,97` 2016 թ.–ի համեմատ նվազելով 34 տոկոսով:

Ինչպես ցույց է տվել բանկերի մամուլի ազդանշանները եռամսյակային կտրվածքով, առավելագույն տեղեկատվական ակտիվությունը եղել է 2017 թվականի երկրորդ կիսամյակում: Այդ կիսամյակի մամուլի տարվա ընդհանուր մուտքերի բաժինը կազմել է 29,9%:

«ԱՌԿԱ» գործակալության մամուլի վարկանիշի առաջատար բանկերի ընդհանուր վերջնական ցուցիչը 2017 թ.–ին, 2016 թ.–ի նույն ժամանակահատվածի համեմատ, կազմել է` 2337.3` ընդդեմ 2016 թ.-ի 4237.3-ի: Ընդ որում, առաջատար հնգյակին բաժին է հասել տարեկան ընդհանուր տեղեկատվության 61,2 տոկոսը:

Հատկանշական է, որ 2017 թ.–ի արդյունքներով, մամուլի վարկանիշում առաջատար դիրքը զբաղեցրել է Ամերիաբանկը, որի մասնաբաժինը մամուլի վարկանիշում կազմել է 20,6 տոկոս: Ընդ որում, Ամերիաբանկի ԸՎՑ-ն 2017-ին կազմել է 786` ընդդեմ 2016 թ.-ի 1278.9։

Այնուհետև Անելիք բանկն է` 13,1 տոկոս մասնաբաժնով, ԸՎՑ–ն կազմում է 499,7` 2016 թ.-ի 602.2–ի համեմատ:

Երրորդ տեղում է Արդշինբանկը` 9,3 տոկոս մասնաբաժնով, ԸՎՑ–ն` 356,3` ընդդեմ 2016 թ.-ի 105,07 համեմատ:

Չորրորդ տեղում է Արարատբանկը` 9.1 տոկոս մասնաբաժնով կամ 348,5` 2016 թ.-ի 1340,35 համեմատ:

Առաջատարների հնգյակը եզրափակում է  ՎՏԲ–Հայաստան բանկը, որի ԸՎՑ-ի մասնաբաժինը կազմել է 9,1 տոկոս կամ 345.9` ընդդեմ 2016 թ.-ի 759,32-ի:

Հիշեցնենք, որ «ԱՌԿԱ» գործակալության 2016 թ.–ի մամուլի վարկանիշը հետևյալ տեսքն ուներ` 1. Արարատբանկը, 2. Ամերիաբանկը, 3. ՎՏԲ–Հայաստան Բանկը, 4. Յունիբանկը, 5. ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿԸ։

«ԱՌԿԱ» գործակալության մամուլի վարկանիշը հաշվարկվում է ոչ թե ֆինանսատնտեսական ցուցանիշներով, այլ բանկային գործունեության փաստերով, որոնց մասին հաղորդվում է զանգվածային լրատվամիջոցներում։ Արդյունքում, որքան բարձր է բանկի գործունեության վերաբերյալ փաստացի տեղեկության աստիճանը, այնքան ավելի արդյունավետ է նրա հաղորդակցային քաղաքականությունը։ Մամուլի վարկանիշը կազմելիս գովազդային բնույթի տեղեկությունը չի ուսումնասիրվում և չի վերլուծվում։

Ավելի մանրամասն տեղեկություն կարելի է ստանալ «Բանկերի մամուլի վարկանիշ» տեղեկագրում #04 (32), 2017 թ.–ի չորրորդ եռամսյակ։ -0-

 

 


Բանալի բառեր:

Partners news
Loading...

Կարդացեք նաև