«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է բանկերի` 2018թ. երկրորդ եռամսյակի մամուլի վարկանիշը

11.07.2018 13:17
«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է բանկերի` 2018թ. երկրորդ եռամսյակի մամուլի վարկանիշը

ԵՐԵՎԱՆ, 11 հուլիսի. /ԱՌԿԱ/. «ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է բանկերի` 2018 թվականի երկրորդ եռամսյակի մամուլի վարկանիշը, որի արդյունքներով, առաջատարներն են` 1. Արարատբանկը, 2. Անելիք բանկը (2018 թ.–ի մայիսի 30–ից` ID Bank), 3. Ամերիաբանկը, 4. ՎՏԲ–Հայաստան բանկը և 5. Արդշինբանկը։

2018 թվականի երկրորդ եռամսյակում բանկերի ընդհանուր վերջնական ցուցիչը (ԸՎՑ), որը բնութագրում է տեղեկության որակը՝ կախված դրա ուղղվածությունից, կազմել է 1084,3` 2017 թ.–ի երկրորդ եռամսյակի ցուցանիշի համեմատ ավելանալով 26,7 տոկոսով (բոլոր բանկերի ԸՎՑ–ն 2017 թ.–ի երկրորդ եռամսյակում կազմել է 855,9)։

Միաժամանակ, 2018 թ.–ի  առաջին եռամսյակի համեմատ, բանկերի ԸՎՑ–ն ավելացել է 15,2 տոկոսով (բոլոր բանկերի ԸՎՑ–ն 2018 թ.–ի առաջին եռամսյակում կազմել է 941.3)։

Հինգ առաջատար բանկերի ընդհանուր վերջնական վարկանիշը 2018 թ.–ի երկրորդ եռամսյակում,  2017 թ.–ի նույն ժամանակահատվածի համեմատ, ավելացել է` 602,2 –ից  մինչև 789,4 (ԸՎՑ–ն 2018 թ.–ի առաջին եռամսյակում կազմել է 720,7)։

Հինգ առաջատար բանկերի ընդհանուր մասնաբաժինը մամուլի վարկանիշի ընդհանուր ծավալից կազմել է 73 տոկոս (ԸՎՑ–ն 2017 թ.–ի երկրորդ եռամսյակում կազմել է 70%, իսկ 2018 թ–ի առաջին եռամսյակում` 77%)։

Տեղեկատվական արձագանքներն առանձնացնելու համար «ԱՌԿԱ» գործակալությունն օգտագործել է «Գոլոս Արմենիի», «Հայաստանի Հանրապետություն», «Առավոտ», «Հայկական Ժամանակ», «Հայոց աշխարհ», «Իրավունք», «Երկիր», «168 ժամ», «Ժամանակ», «Ժողովուրդ» տպագիր լրատվամիջոցների նյութերը։ Էլեկտրոնային աղբյուրներից ընտրվել են Panarmenian–ը, ARKA–ն, Newsarmenia–ն, Armbanks–ը, Banks–ը, Banker–ը, Arminfo–ն, Finport–ը, Panorama–ն, Lragir–ը.

«ԱՌԿԱ» գործակալության մամուլի վարկանիշը հաշվարկվում է ոչ թե ֆինանսատնտեսական ցուցանիշներով, այլ բանկային գործունեության փաստերով, որոնց մասին հաղորդվում է զանգվածային լրատվամիջոցներում։ Արդյունքում, որքան բարձր է բանկի գործունեության վերաբերյալ փաստացի տեղեկության աստիճանը, այնքան ավելի արդյունավետ է նրա հաղորդակցային քաղաքականությունը։ Մամուլի վարկանիշը կազմելիս գովազդային բնույթի տեղեկությունը չի ուսումնասիրվում և չի վերլուծվում։

Ավելի մանրամասն տեղեկություն կարելի է ստանալ «Բանկերի մամուլի վարկանիշ» տեղեկագրում (#02 (34), 2018 թ.–ի երկրորդ եռամսյակ)։ -0-


Բանալի բառեր:

Partners news
Loading...

Կարդացեք նաև